Nog een klein maandje!!! - Reisverslag uit Stiphout, Nederland van Susanne Geenen - WaarBenJij.nu Nog een klein maandje!!! - Reisverslag uit Stiphout, Nederland van Susanne Geenen - WaarBenJij.nu

Nog een klein maandje!!!

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Susanne

17 December 2008 | Nederland, Stiphout

Hey allemaal,

het is bijna zover, 12 januari vlieg ik vanaf Schiphol via Hong Kong naar Brisbane Australie!!!!

Ik ben ongeveer anderhalve dag onderweg en heb zo'n 5 uur de tijd om het vliegveld van Hong Kong onveilig te maken. Ik kom dan in Brisbane aan om Half 12 in de avond lokale tijd (half 3 in de middag in NL). Dan heb ik een klein weekje om vast wat indrukken op te doen van Australie en te wennen aan het tijdverschil van 9 uur. Ik begin op 19 januari officeel op mijn stage en ben op 10 juli daar klaar. Dan heb ik nog 2 weken de tijd om wat van Australie te zien, voor zover ik dat nog niet in de weekenden heb gedaan, en dan vlieg ik naar Hong Kong waar ik ook nog een paar dagen verblijf tot ik 27 juli weer op de Nederlandse bodem sta.

Gelukkig ben ik inmiddels al een heel eind met de voorbereidingen, tickets zijn gekocht, stage contract is getekend, de formulieren voor mijn visum zijn verstuurd, nu alleen nog een stageplan schrijven en mijn koffers pakken!!

groetjes Susanne

  • 18 December 2008 - 10:09

    Wendy:

    Heej suus!
    het schiet al aardig op! voor je het weet is het al 12 januari!
    Leuk dat je een aparte site voor Australie bijhoudt!
    xxx
    je zussie

  • 18 December 2008 - 16:26

    Mireille:

    Hey Susanne,

    denk dat ik je op school niet meer zal zien nu, dus even via deze weg! Veel plezier op je stage, en we houden elkaar op de hoogte!!

    (mikeenmireille.waarbenjij.nu!) ;)

  • 02 Januari 2009 - 13:56

    Mike:

    Hee Susanne!

    Heel veel plezier in Australie! Als ik het zo hoor moet dat wel lukken!
    Mooi dat je nog de tijd hebt om te reizen en ook cool dat je dan Honk Kong nog kan bekijken!
    Lijkt me niet verkeerd.

    Mireille en ik zijn hebben ook bijna alle voorbereidingen erop zitten en vertrekken binnenkort naar Cape Town!

    Check it out: mikeenmireille.waarbenjij.nu

    Veel plezier!

    X Mike

  • 05 Januari 2009 - 15:35

    Els Broos:

    Succes met je stage en veel plezier "down under"

  • 07 Januari 2009 - 11:27

    Hanneke Wiltink:

    Hoi Susanne ik wens je veel plezierbij je stage in Australie. Ik zal alles votlgen vanje Het gaat je goed groetjes en tot in de zomer

  • 11 Januari 2009 - 16:35

    Mam:

    hoi meis,
    en toen was het bijna zover. Morgen met z'n vieren met de auto naar Best en dan verder met de trein. Ik wens je een fijne reis, waarbij je hopelijk ook nog wat kunt slapen en we horen het dinsdag wel.
    mam

  • 12 Januari 2009 - 19:09

    Mam:

    hoi Suus
    inmiddels zijn we weer terug van Schiphol. Je vliegtuig zou keurig op tijd vertrekken, dus toen jij door de douane ging zijn wij (nadat ons Wendy nog wat winkeltjes had gezien en crocs had gekocht)naar Amsterdam gegaan om het Anne Frank huis te gaan bekijken. Was heel indrukwekkend. Pap heeft nog een nieuwe muts gekocht want het was goed koud. Zul jij voorlopig weinig last van hebben!
    Ben heel benieuwd naar je volgende berichtje.
    groetjes,
    mam

  • 13 Januari 2009 - 19:25

    Tante Yvonne:

    Hoi Suus
    Ik hoop dat de reis goed is verlopen en niet al te vermoeiend was. Een weekje op adem komen is niet verkeerd. De overgang van koud naar warm is al niet mis. We wensen jou een hele plezierige stage toe en geniet ervan . groetjes uit best van de swinkeltjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Stiphout

Australie Stage 2009

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2009

Weer Thuis

30 Juli 2009

Melbourne / Sydney / Brisbane

23 Juli 2009

Great Ocean Road

20 Juli 2009

Adelaide en Kangaroo Island

17 Juli 2009

Alice Springs / Ayers Rock
Susanne

Actief sinds 14 Dec. 2008
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 27683

Voorgaande reizen:

09 November 2013 - 01 November 2014

Nieuw Zeeland

21 Oktober 2012 - 20 Oktober 2013

Working Holiday Australie

12 Januari 2009 - 27 Juli 2009

Australie Stage 2009

Landen bezocht: