Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Stiphout, Nederland van Susanne Geenen - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Stiphout, Nederland van Susanne Geenen - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: Susanne Geenen

Blijf op de hoogte en volg Susanne

11 Oktober 2012 | Nederland, Stiphout

Inmiddels nadert mijn vertrek datum voor mijn nieuwe avontuur, Australië en daarom ben ik volop bezig met de voorbereidingen. Kamer opruimen en spullen in dozen pakken zodat moeders minder heeft af te stoffen tijdens mijn afwezigheid. Maar uiteraard ook uitzoeken wat ik allemaal in een jaar nodig ga hebben aan: kleding, accesoires, stekkers, opladers, etc. En dan de allerbelangrijkste vraag, past het wel allemaal in mijn koffer?

Op 21 oktober is het zover dan vertrek ik naar Singapore. Hieronder zal ik in het kort mijn reisplan voor het komende jaar beschrijven. Uiteraard zal hier nog wel het een en ander in wijzigen, maar dat zien we te zijner tijd wel.

Zoals gezegd vlieg ik in eerste instantie naar Singapore, hier blijf ik 3 dagen voordat ik verder vlieg naar Brisbane, Australië waar op 26 oktober het grote avontuur down under begint. Vanuit Brisbane ben ik van plan om naar beneden richting Sydney waar ik kerst en oud en nieuw zal vieren. Hopelijk heb ik ondertussen alvast wat kunnen werken. Daarna reis ik door naar Canberra en Melbourne om vervolgens de oversteek te maken naar Tasmanië.

Begin april is het plan om met een binnenlandse vlucht van Melbourne naar Perth te vliegen en mijn reis aan de west-kust te vervolgen. Van Perth uit wil ik me met een groep verder naar boven werken naar Broome en Darwin en uiteraard de Kakadu. Eind juni is het plan om met de trein the Ghan van Darwin naar Alice Springs te gaan om daar Uluru (Ayers Rock) te bezoeken. Vanuit Alice Springs vlieg ik dan verder naar Cairns begin juli. Van daar uit reis ik langs de kust weer terug naar Brisbane.

Het laatste stukje van de reis zal zich afspelen op Bali waar ik nog 2 weken blijf voordat ik als het goed is weer op 20 oktober 2013 op Schiphol land.

  • 11 Oktober 2012 - 16:28

    Wendy:

    Ik vind het nog steeds erg gaaf dat je dit gaat doen!
    Succes met de laatste dingetjes en ga er enorm van genieten!!!
    Maar volgende week eerst nog samen wat leuke dingen in NL ondernemen =D!
    Xxx

  • 14 Oktober 2012 - 11:09

    Mam:

    Vooral het stukje over je kamer opruimen sprak me wel aan :) Het begint er goed uit te zien!
    Nu maar hopen dat je koffer groot en licht genoeg is.
    Grote plannen voor een fantastische reis maar eerst nog wat qualitytime hier xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Stiphout

Susanne

Actief sinds 14 Dec. 2008
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 27760

Voorgaande reizen:

09 November 2013 - 01 November 2014

Nieuw Zeeland

21 Oktober 2012 - 20 Oktober 2013

Working Holiday Australie

12 Januari 2009 - 27 Juli 2009

Australie Stage 2009

Landen bezocht: